یزدفردا:سومین جشنواره پیامک ادبی رضوی از مجموعه برنامه های دهمین جشنواره بین المللی امام رضا (علیه السلام) در یزد  برگزار می شود.
به مناسبت میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) و حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و همزمان با دهه کرامت این جشنواره برگزار می شود.

این جشنواره در محوررهای تک بیت ها و جملات ادبی با موضوع حال و هوای عرفانی بارگاه و صحن و سرای حضرت امام رضا (علیه السلام)، تمثیل ها، رویا پردازی ها و صور خیال و سایر آرایه های ادبی در شعر و نشر و زندگی نامه، سفر تاریخی امام رضا (علیه السام) به ایران، جملات کوتاه با الهام از روایات و احادیث مرتبط با امام رضا (علیه السلام) با ذکر منبع روایات برگزار خواهد شد.

اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی هنری و مذهبی مرتبط با سیره ی ائمه اطهار به ویژه ابعاد مختلف شخصیت حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) و شناسایی و ارج نهادن به تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی هنری از جمله اهداف سومین جشنواره پیامک ادبی رضوی می باشد.

علاقمندان می توانند پیامک های خود تا تاریخ  1/6/1391 به شماره100030351ارسال نمایند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت  www.farhang.gov.ir  مراجعه نمایند.

گفتنی است سومین جشنواره پیامک ادبی رضوی به همت اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل وزارت ارشاد ، دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی امام رضا (علیه السلام)، معاونت امور فرهنگی و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا